תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

אטרקציות בפוקט - אקסטרים


בנג׳י בפוקט

לעמוד בגובה 50-60 מטר ופשוט לקפוץ, נשמע פשוט… בפוקט זה קורה, קפיצות בנג’י עם צוות מקצועי וציוד איכותי. בנג’י בגובה שישים מטר, קפיצה מעל מים. הנהלה ניו זילנדית, ניתן לעשות קפיצה רגילה, קפיצה עם בן או בת זוג, קפיצת סופרמן (בנג'י הפוך)
פעיל בין השעות 10:00 – 17:00


אומגות בפוקט

בפוקט יערות גשם סבוכים בצמחייה ירוקה. דרך מעניינת ומדליקה לראות יערות אלה היא מלמעלה בין העצים. אומגה של 1200 מטר בגובה של עד 30 מטר היכן שרק הציפורים בדרך כלל עפות. חברה אירופאית ובטוחה בעלת נסיון של 20 שנה. במהלך הפעילות תהיו קשורים ברתמה לכבל הראשי שעובר בין עשרים תחנות דרך העצים. לאחר תדריך ואימון בכבל מבחנים נמוך תהיו מוכנים לעשות את הדבר האמיתי. מתאים למשפחות וכמעט כל גיל.


טיול טרקטורונים

צוות סגול מזמין אתכם להכיר את פוקט, ליהנות מנופיה המרהיבים, לעבור ביערות דרום פוקט, לצפות בנופי פוקט, בבעלי חיים מקומיים וליהנות מהאתגר והשטח כשאתם נוסעים בטרקטורון. הטרקטורון (ATV) הוא כלי רכב המתאים לשני נוסעים, עדיף אחד, הנסיעה בטרקטורון היא עצמית בשיירה כשיש מדריך מלווה.
אורך המסלול משתנה לבחירתכם, בין מסלול של שעה לבין מסלול של שעה וחצי. ניתן להוסיף רכיבת פילים לחוויה.


טיול ג׳יפים פרטי

האי פוקט הינו אי טרופי ובו הרים ויערות גשם. לא כמו טיולי הג'יפים בצפון למניהם שם בתכלס אפשר לעשות את הטיול גם בסובארו אימפרזה ועיקר הטיול הוא בעצם האטקרציות אלהים מגיעים (שבט ארוכות הצוואר, שבט ארוכות האוזניים, רכיבה על פילים ועוד) ופחות השטח והג'יפים. כאן בפוקט טיול הג'יפים הוא בשביל השטח וחווית הנהיגה. במהלך הטיול תטפסו עם הג'יפים על אחד מהרי פוקט דרך הג'ונגל הטרופי ותגיעו למקומות בפוקט אליהם מעט מאוד תיירים מגיעים.


אטרקציות בקראבי
אטרקציות בצ'אנג מאי
אטרקציות בקופנגן
אטרקציות בפוקט
אטרקציות בבנגקוק
אטרקציות בקופיפי
אטרקציות בהואה-הין
קנצ'נבורי