תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

צ׳אנג מאי - בילויי ערב


מבחר בילויי ערב בצ׳אנג מאי

בצ׳אנג מאי תמצאו חיי לילה מגוונים. לאחר יום של טיול ואטרקציות תוכלו להנות ממחר של אפשרויות לבחירתכם. שפע של מועדונים, מועדוני קריוקי, ברים ודיסקוטקים לחיי לילה תוססים ובילויים מענגים. לאילו שבוחרים בילוי רגוע יותר יש מבחר רב של מסעדות טובות בעיר וכן גדת הנהר, בחלקן יש הופעות מוזיקה חיה, סניפי ג'אנק פוד, ודוכני מזון בכל פינה. אפשרות אחרת היא יציאה לספארי לילה – בילוי וחוויה מיוחדת במינה.

מאמרים נוספים בנושא צ׳אנג מאי

צ׳אנג מאי ערב
תמונת מקדש בערב צ׳אנג מאי

ביקור עצמאי בשוק הלילה Night Bazaar, המפורסם של צ'אנג מאי, השוק פתוח מהשעה 18:00 עד חצות. דוכני השוק פרושים לאורך הרחוב משני צדדיו ובדרך כלל הוא עמוס קונים (בעיקר תיירים) וצפוף למדי. לאורך השוק תוכלו למצוא גם מסעדות של רשתות מערביות גדולות ("מקדונלד'ס", "ברגר קינג", "סאבווי", "סטארבקס" ועוד).


מה עושים בצ'אנג מאי בערב?

ביקור עצמאי בשוק הלילה Night Bazaar,  המפורסם של צ'אנג מאי, השוק פתוח מהשעה 18:00 עד חצות. דוכני השוק פרושים לאורך הרחוב משני צדדיו ובדרך כלל הוא עמוס קונים (בעיקר תיירים) וצפוף למדי. לאורך השוק תוכלו למצוא גם מסעדות של רשתות מערביות גדולות ("מקדונלד'ס", "ברגר קינג", "סאבווי", "סטארבקס" ועוד).

שוק נוסף בעיר הוא "שוק יום ראשון", שמתקיים כל יום ראשון בערב במרכז העיר העתיקה, ברח' Rachmandari, ממש על יד שער Thapae, במרכז העיר העתיקה. השוק נפתח ב-16:00 כל יום ראשון, ונסגר בסביבות 24:00. הוא גדול מאוד, ויש בו מבחר עצום של בגדים, בגדי ים, כובעים (יפים ומגוונים במיוחד), "גופיות תרמילאים", דברי אומנות, מזכרות ועוד. המחירים בו זולים, במיוחד כשמשווים למקומות דומים בבנגקוק או בדרום תאילנד.

ארוחת קנטוק

מופע פולקלור של שבטי ההרים בצפון תאילנדית בשילוב עם ארוחת ערב תאילנדית מסורתית העלות כוללת איסוף והחזרה למלון – מומלץ    איסוף מהמלון 18:30

אתר הבית - http://www.oldchiangmai.com/    ניתן להזמין ישירות דרך סגול

ספארי לילה של צ'אנג מאי

המחיר כולל איסוף והחזרה למלון.   איסוף מהמלון 18:00-18:30.

אתר הבית - http://www.chiangmainightsafari.com/en/home.htm   ניתן להזמין ישירות דרך סגול

Roots Rock Reggae
תמונת Roots Rock Reggae צ׳אנג מאי

מועדון מצויין, מרווח ומאוכלס על ידי שילוב של ראסטפרים מקומיים ותרמילאים, שמנגן מוזיקת רגאיי (וגם רוק מדי פעם) כל הלילה.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

 מבחר מועדונים וברים בצ'אנג מאי

  • Café Del Sol – עוד בר עם שלעיתים יש בו הופעות חיות, הרבה מקום לשבת ושולחן ביליארד. מקום נחמד ולא הומה מדי, בעיקר בשעות הערב המוקדמות. נמצא באזור Ratwitthi Road, אזור בילויים מומלץ והומה בעיר, המרכז מספר פאבים ומועדונים במעין מדרחוב משותף.
  • Inter Bar – בר כיפי ולא גדול, שהקהל העיקרי שלו הוא תרמילאים, עם הופעות רוק חיות ושולחן ביליארד. מחירי משקאות סבירים ומוזיקה טובה. הדבר היחיד שמציק שם זה ילדים קטנים שמסתובבים לעיתים בין השולחנות ומנסים למכור לך דברים (כן, גם ב-12 בלילה). אבל זה לא קורה בתדירות גבוהה מדי. הבר ממוקם ממש כמה דקות הליכה משער Thapae. כתובת: 271-273 Tha Pae Road.
  • Roots Rock Reggae – מועדון מצויין, מרווח ומאוכלס על ידי שילוב של ראסטפרים מקומיים ותרמילאים, שמנגן מוזיקת רגאיי (וגם רוק מדי פעם) כל הלילה. אם אתם מחפשים מקום כיפי לרקוד בו, באווירה משוחררת – מומלץ בחום. כתובת: Ratwitthi Road, קרוב מאוד ל-Café Del Sol.
  • Spicy – מועדון גדול מאוד והומה אנשים – תרמילאים ובעיקר המון מקומיים - שיש בו מסיבות, לרוב מסיבות פופ, המתחילות באזור 1-2 בלילה. זה אחד המקומות האחרונים שנשארים פתוחים בלילה בעיר. כאמור, באים אל המועדון תאילנדים רבים, יש בדיקה קפדנית בכניסה ושמירת חפצים מסודרת שאפשר לסמוך עליה. ממוקם לא רחוק ממרכז העיר העתיקה, 10 דקות הליכה משער Thapae.
  • Zoe In Yellow – עוד בר ב-Ratwotthi Road. בר נחמד כדי לשבת עם חברים ולשתות בכיף. יש לו שולחנות רבים בהם נעים לשבת גם מחוץ לבר, לנוחיות האורחים.
Zoe In Yellow
תמונת בר נחמד כדי לשבת עם חברים

בר נחמד כדי לשבת עם חברים ולשתות בכיף. יש לו שולחנות רבים בהם נעים לשבת גם מחוץ לבר, לנוחיות האורחים.


אטרקציות בקראבי
אטרקציות בצ'אנג מאי
אטרקציות בקופנגן
אטרקציות בפוקט
אטרקציות בבנגקוק
אטרקציות בקופיפי
אטרקציות בהואה-הין
קנצ'נבורי