תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

אטרקציות מיוחדות בפוקט


איגרוף תאילנדי

בישראל כולם רואים כדורגל, אפשר להגיד שזהו הספורט הלאומי שלנו או לפחות הספורט הפופלארי ביותר בישראל. בתאילנד האיגרוף התאילנדי או בשמו המקומי "מוי תאי" הוא הספורט הלאומי והפופולארי ביותר. בפוקט יש מופע איגרוף (לא מבויים) בימי שני, שלישי, חמישי ושישי. ברמה גבוהה. מומלץ לשבת במושבי ה"סטדיום" שם תרגישו את האווירה התאילנדית טוב יותר.


קורס בישול

לדעת רבים המטבח התאילנדי הוא הטוב בעולם. הבישול התאילנדי בנוי ברובו על בישול מהיר ולהבה חזקה. כל אחד עם מעט חיבה למטבח יהנה כאן. במהלך הקורס תפגשו טעמים מיוחדים. בזיליקום, ג'ינג'ר, למון גראס ושלל תבלינים. הכיתה ממוקמת על חוף הים, לכל אחד עמדת בישול משלו. לאחר כל מנה שתבשלו תשבו לאכול אותה. כל יום התפריט שונה.


טיול פילים

מחפשים דרך מעניינת להעביר כמה שעות?
אולי אחת החוויות ה"תאילנדיות" ביותר היא הרכיכה על פילים, טיול קצר של 45 דקות עד שעה, בו תוכלו להנות מרכיבה בג'ונגלים של פוקט.
מתאים למשפחות אשר אינן מחפשות טיולי יום מלאים, לזוגות שבא להם לצאת לבילוי קצר וחוויתי או סתם בתור טיול קצר לחברה.


יום ספא

הרפיה היא הסוד תאילנדי, וניתן לתרגל אותו על ידי לימוד ותרגול מדיטציה בודהיסטית, חלק אחר של מסורת עתיקה הוא עיסוי תאילנדי, וממנו ניתן להנות בבית ספא יוקרתיים או במסאז'ים הרבים הפזורים בכל מקום, טכניקות חושניות של מטפל מיומן. חלק לא קטן מחווית הטיול בתאילנד הם המסאז'ים היומיים אותם ניתן לקבל מידיה המיומנות של מסאז'יסטית תאילנדית.


אטרקציות בקראבי
אטרקציות בצ'אנג מאי
אטרקציות בקופנגן
אטרקציות בפוקט
אטרקציות בבנגקוק
אטרקציות בקופיפי
אטרקציות בהואה-הין
קנצ'נבורי