תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

ביטוח נסיעות לחו"ל


מתכננים טיול לתאילנד? 10 שאלות שחייבים לשאול לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

תאילנד היא ארץ תיירות מקסימה שמושכת ישראלים רבים לטיולי טראקים ארוכים. מתכננים טיול לתאילנד? ביט נסיעות חייב ללוות אתכם בכל נסיעה לחו"ל, אבל כשמדובר בתאילנד – יהיה עליכם לרכוש פוליסה שכוללת סעיפי ביטוח מורחבים, השונים מאלה שמיועדים לביטוח נסיעות למדינות מערביות. גם כללי ההתנהגות בטיולים בתאילנד שונים מאלה שרגילים אליהם במערב. בין השאר, חשוב לוודא קבלת חיסונים מתאימים לפני היציאה מהארץ, לא לשתות מי ברז (אך לא לוותר על שתיית מים מינרליים), וכמובן – להתנהג בהתאם לכללי המסורת שנהוגים במדינה.

הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל

כאמור, לא מומלץ לצאת לחו"ל ללא ביטוח בסיסי לפחות – הן ביטוח בריאות שכולל כיסוי טיפולים רפואיים וימי אשפוז בחול, והן ביטוח מטען שמכסה גניבה או אובדן של פריטים בסיסיים. מצב בריאותכם לפני הנסיעה קובע אף הוא את היקף הפוליסה ואת עלותה. בקצרה, נוסעים בריאים משלמים פחות, כאשר במצבים מסוימים חברות ביטוח אינן מכסות את הנוסעים או מחייבות בפרמיה גבוהה יחסית.

תמונה לעמוד ביטוח נסיעות לחו"ל


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

הרחבה לטיולי אקסטרים

ביטוח סטנדרטי של חברות ביטוח אינו מכסה פעילויות מרתקות כגון טיפוס הרים, בנג'י, רפטינג ועוד. מאחר שיש לבחור בפוליסה המכסה פעילויות שהביטוח הבסיסי אינו מכסה, למטיילים נשאר לבחור בחבילת ההרחבה המתאימה להם בהתאם למסלול הטיול. אגב, מבחינת הרשויות בתאילנד – ביטוח לנוסעים הוא כמעט דרישה.

חברות האשראי מספקות ביטוח חינם ללקוחותיהן הנוסעים לחו"ל. הביטוח הזה הוא בסיסי ביותר, אבל יכול לשמש כביטוח נוסף לנסיעה. קופות חולים מספקות פוליסות למבוטחים באמצעות הסכם עם חברות הביטוח, ביניהן פוליסות סטנדרטיות והרחבות לטיולי אקסטרים, וחברות הביטוח מציעות מסלולים שכוללים כיסוי טיפולים רפואיים מיוחדים.

ביטוח מיוחד לנוסעים לתאילנד

בין ההרחבות המיוחדות שכוללת פוליסה המכסה פעילויות מיוחדות: כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל לסכומים גבוהים, הטסה רפואית לישראל, איתור וחילוץ, פינוי אווירי ממקום אירוע, כיסוי מורחב למטען אישי. ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס כולל מסלולים מורחבים, ביניהם ביטוח אקסטרים ותכנית ביטוח מורחבת שמותאמת במיוחד לטיולי תרמילאים.

כדאי להרחיב את פוליסת הביטוח

הביטוח הסטנדרטי מכסה סעיפים בסיסיים בעלות בסיסית. ככל שתרחיבו את הביטוח לסעיפים נוספים, תעלה אמנם הפרמיה היומית, אך לרוב היא אינה מסתכמת בסכומים גבוהים במיוחד. לכן, כדאי להעדיף את הרחבת הפוליסה במקרים שבהם נראה שיש צורך בכיסוי נוסף לביטוח. לפני רכישת הפוליסה חשוב לוודא שאכן בחרתם בפוליסה שמכסה את הפעילויות הספציפיות שלכם במהלך הטיול.

רשימת 10 שאלות שחשוב לשאול לפני רכישת ביטוח נסיעה לתאילנד

  • מהן הפעילויות המיוחדות שמכסה פוליסת הביטוח?
  • האם לבחור בביטוח מטיילים מיוחד או בהרחבת פוליסה קיימת?
  • מהו גובה הכיסוי של חברת הביטוח במקרי פגיעה?
  • מהו גובה ההשתתפות העצמית?
  • אילו אירועים מכסה הפוליסה ואילו אירועים היא אינה מכסה?
  • האם הביטוח מכסה טיפול רפואי בכל מקום בתאילנד?
  • כיצד להתנהג ולמי לפנות במקרה של אירוע?
  • כיצד לדווח על אובדן ציוד או על גניבתו?
  • איזה ציוד מבטחת הפוליסה?
  • לא לשכוח לשאול - מתי להגיש את המסמכים לחברת הביטוח, וכיצד?

לפרטים, הטבות ומידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל היכנסו לאתר הפניקס


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים