תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

קוסמוי - חוף בופוט


בופוט

חוף בופוט ממוקם בקצהו הצפוני של האי קוסמוי, כ20 דקות נסיעה מחוף צ'אוונג המרכזי. חוף זה הוא המקום האידיאלי עבור האנשים המחפשים שקט ושלווה בשילוב עם חוף יפה. בסביבת החוף מספר רב של מסעדות ים תיכוניות עם מגוון מאכלים, ובעיקר פירות ים ומאכלים תאילנדים מסורתיים.

חוף בופוט הוא אחד החופים הבודדים של האי קוסמוי ששומרים על האווירה התאילנדית-סינית המקורית של האי, למרות שלאחרונה התחילו להיבנות באזור החוף מסעדות ומקומות לינה רבים. על פי רבים, זה רק עניין של זמן עד שהחוף יאבד את השקט והשלווה השורר בו בשנים האחרונות, ותיירים רבים ימלאו את החוף בכל חודש. בסביבת החוף תמצאו כל מה שתצטרכו, שפע מסעדות, שפע בתי מלון המתאימים לכל כיס, סוכנויות טיולים, חנויות change להמרת מטבע ועוד. בנוסף, ישנם חנויות מזכרות רבות, תוכלו למצוא מספר מרכולים של 7/11 ומינימארקטים זולים.

מאמרים נוספים בנושא קוסמוי

בו-פוט
תמונת חוף בופוט קוסמוי תאילנד

חוף בופוט קוסמוי תאילנד


מה עושים בבופוט קוסמוי

האטרקציות ומקומות הבילוי בחוף בופוט הן יחסית מוגבלות, ואיסופים לאטרקציות ברחבי האי בד"כ יהיו בתוספת מחיר עבור האיסוף מאזור חוף בופוט. אחד הדברים שהתיירים המגיעים לחוף בופוט אוהבים לעשות הוא בעיקר להירגע על חוף הים עם בירה צוננת, ולקבל טיפולי מסאג' מפנקים. דרומית לחוף בופוט ממוקם כפר הדייגים (fishermans village), המכיל חנויות דגים רבות ומסעדות המגישות מאכלי ים ומאכלים מסורתיים ברמה גבוהה ובטעם שכל אחד יאהב.

חיי לילה בבופוט קוסמוי

כאן תשכחו מחיי לילה סוערים, מועדונים עד שעות הבוקר וברים רועשים, את כל אלו לא תמצאו בבופוט, פה תמצאו בעיקר שקט, שלווה, זוגות בירח דבש, ומשפחות עם ילדים הרוצים לצאת קצת מהרעש של צ'אוונג. אם בכל זאת תרצו קצת חיי לילה וקצת אלכוהול, אחד הברים המוכרים והאהובים ביותר באזור הוא ה-Beatles Bar, הנמצא ברחוב הראשי של החוף, ומשמיע בעיקר מוזיקה רגאיי ומוזיקה ישנה וטובה של להקות מוכרות. הבר מציע אווירה רגועה ומגוון גדול וטעים של משקאות אלכוהול בינלאומיים ומקומיים, או לסוע לצ׳אוונג...

חוף בופוט הוא מקסים ושקט ובעיקר מהווה מקום מפלט מהרעש והתיירות של צ'אוונג. אם חופים שקטים ואווירה שלווה זה מה שאתם מחפשים חוף בופוט יספק לכם כל מה שתצטרכו, וזה רק עניין של זמן עד שהמוני תיירים ימלאו אותו בכל חודש.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
חוף בופוט
תמונה של קוסמוי - בופוט - החוף שקט, פחות  המוני, מאוד מומלץ לחובבי השקט

קוסמוי - בופוט - החוף שקט, פחות המוני, מאוד מומלץ לחובבי השקט



קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד