תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

פוקט - חוף לאם-סינג


חוף לאם-סינג

חוף לאם-סינג - כאשר מזג האוויר מעונן, אבל אתה עדיין רוצה ללכת לים היום, לא לבזבז יום... אל תוותר! בלאם-סינג, החוף נראה טוב יותר גם מזג אוויר כזה.

החופים קשורים אצלנו בדמיון תמיד עם  שמיים כחולים ושמש זורחת, אבל בלאם-סינג  מקבלים את התחושה טרופית בכל מזג אוויר. זה כמו הים הקריבי, ירוק מאוד עם עצי דקל ממש על החוף.

מאמרים נוספים בנושא פוקט

פוקט לם-סינג
תמונת חוף לם-סינג בפוקט

בלאם-סינג, החוף נראה טוב יותר גם במזג אוויר סגרירי


מה יש שם?

מרחוק החוף ניסתר, אבל צובר שם של החוף היפה ביותר בפוקט. שלוש שורות של כסאות נוח, מספר קטן של מסעדות וברים, מדרגות גישה רחבות מהכביש...  חניה בתשלום (40 באט עבור מכונית ו20 באט לקטנוע) אבל, אם קל לרדת במדרגות, אתה עשוי להיות מופתע כמה קשה העליה חזרה. אולי בירה קרה לדרך...

מאסז׳?

מאסז', שייק פירות קר... יש הרבה מה לעשות  כשהשמש זורחת. אבל כאשר העננים מגיעים זה הזמן למצוא את הנחל הקטן מדהים שבקושי נראה מהכביש. כיסאות חוף יעלו לכם 200 באט והתאילנדים בחוף מועילים, מספר טיפות של גשם ובחור צעיר יבוא לפתוח לכם שמשית חוף. הרי אתם האורחים היחידים שלו.

ארוחת צהריים?

ארוחת צהריים על החוף היא רעיון טוב באופן מפתיע, המחיר הוא קצת גבוה מהרגיל, אבל אחרי שאתם כבר מטפסים במדרגות, פשוט תסלחו להם. שתי מסעדות מומלצות קצת יותר מהאחרות: "דה עלי", מסעדה איטלקית - תאילנדית המנוהלת על ידי בחור מוסלמי נחמד,

חוף לם-סינג
תמונת חוף לם סינג בצד המערבי של פוקט

כאשר העננים מגיעים זה הזמן למצוא את הנחל הקטן מדהים שבקושי נראה מהכביש



קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד