תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

צ׳אנג מאי


דוי אינטאנון

אחת הדרכים היפות ביותר לחוות את אזור צ׳אנג מאי והג'ונגלים הירוקים, הפראיים והיפים באזורה, היא דרך  טיול יומי לשמורת דוי אינטנון המרהיבה הממוקמת כ60 קילומטרים מהעיר צ׳אנג מאי.

מאמרים נוספים בנושא צ׳אנג מאי

דוי אינטאנון
תמונת דוי אינטאנון  באזור צ'אנג מאי תאילנד - טיול לתאילנד עם סגול

בשמורת דוי אינטנון תמצאו מפלים, מאות מיני חיות וזני צמחים, טבע פראי ובתולי ואת אזור מחייתם של שבט ההמונג ושבט הקארן. דוי אינטנון הוא ההר הגבוה ביותר בתאילנד.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

שמורת הטבע

בשמורת דוי אינטנון תמצאו מפלים, מאות מיני חיות וזני צמחים, טבע פראי ובתולי ואת אזור מחייתם של שבט ההמונג ושבט הקארן.  דוי אינטנון הוא ההר הגבוה ביותר בתאילנד. ההר דוי אינטנון מתנשא לגובה של כ2565 מטרים. בפסגתו של ההר,בחלקו הגבוהה ביותר, תמצאו 2 פגודות (מבנים תאילנדיים מסורתיים) אשר נבנו עבור מלך ומלכת תאילנד. הפגודות מוקפות בגנים יפים ומטופחים אשר בשילוב עם נופי הג'ונגלים והכפרים הקטנים המקיפים את האופק מסביב להר משווים למקום נוף יפיפה.

דוי אינטנון נחשב ליעד אותו חבל לפספס במהלך שהותכם באזור צ'אנג מאי. 

שעות הטיול לדוי אינטנון הן מ-08:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים, הטיול לדוי אינטנון מתבצע במיניואן ממוזג ונוח, בדרך להר תעצרו לשחיה קצרה והתרעננות במפלים, לאחר הביקור בהר תעצרו בחווה חקלאית ותבקרו בכפר של שבט ההמונג.

למרות מזג האויר התאילנדי הטרופי, החם והלח, מזג האויר בפסגתו של ההר מעט קרירה, ביחוד בחודשים אוגוסט עד פברואר ולכן מומלץ לצאת לטיול עם חולצה ארוכה אותה תוכלו לשלוף במקרה שתרגישו היטב את הקור.

ציאנג מאי – תמונות מדוי אינטאנון

אטרקציות בקראבי
אטרקציות בצ'אנג מאי
אטרקציות בקופנגן
אטרקציות בפוקט
אטרקציות בבנגקוק
אטרקציות בקופיפי
אטרקציות בהואה-הין
קנצ'נבורי