תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

טיול לתאילנד עם ילדים


למה כדאי לבוא עם ילדים לתאילנד

בניגוד לדעה הרווחת אצל חלק מהישראלים, תאילנד היא כבר מזמן לא רק יעד לטיול תרמילאים או צעירים החושקים בחיי לילה תוססים ובמסיבות חוף עד אור הבוקר, כיום תאילנד היא אחד מהיעדים האהובים ביותר על משפחות.

הורים רבים מתלבטים בשאלה האם כדאי לבוא עם ילדים לתאילנד, אנו אומרים שלא רק שכדאי אלא אף מומלץ להגיע עם ילדיכם לטיול בתאילנד! בין אם ילדיכם נערים בגיל ההתבגרות או פעוטות קטנטנים, תאילנד מציעה אטרקציות, פעילויות ומקומות בילוי לכל גיל. פארקי שעשועים, מוזיאונים, גני חיות, טיול על פילים, מופעי ערב מפוארים כל זאת ועוד ישבו את עיניהם ואת ליבם של ילדיכם.

בתאילנד מגוון חופים עם חולות לבנים ומים נקיים בהם יוכלו הילדים לשחק. ניתן להסתובב עם הילדים בקניונים הגדולים שבתאילנד או בשווקים הצבעוניים והזולים ולמצוא מגוון צעצועים ובגדים במחירים שבארץ אפשר רק לחלום עליהם. 


מאמרים נוספים בנושא תאילנד עם ילדים

אטרקציות למשפחות בתאילנד

אם אתם משפחה שאוהבת אתגרים וספורט, בתאילנד פעילויות רבות ביבשה ובמים המתאימות לכל הגילאים: אומגות, ראפטינג, סקי מים, וטיולי ג'יפים ביערות גשם הירוקים של תאילנד. מומלץ מאוד לבקר עם ילדיכם במוזיאונים ואתרי תיירות היסטוריים המספרים על המורשת וההיסטוריה המרתקת של תאילנד.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

לינה בתאילנד עם ילדים

בתאילנד מלונות רבים בהם לנים בעיקר משפחות, שם תוכלו לשבת על שפת הבריכה עם שייק אננס טעים בזמן שילדיכם משחקים בבריכה עם ילדים אחרים. במידה ואתם משפחה מרובת ילדים, מלונות רבים מציעים 2 חדרים המחוברים ע"י דלת מקשרת.

אוכל לילדים בתאילנד

מלבד אוכל תאילנדי משובח וטעים, בתאילנד תמצאו בקלות אוכל מערבי מוכר כמו חומוס, פיצה ופסטות, וכן גם רשתות מזון גדולות כמו מקדלונדס, KFC  Subway ועוד. במקומות רבים ניתן למצוא גם מסעדות ישראליות ולהנות מאוכל ישראלי וביתי.

תאילנד למשפחות

כפי שהבנתם תאילנד היא גן עדן  עבור משפחות ובה תמצאו אוכל,לינה,קניות ואטרקציות עבור כל אחד מבני המשפחה. אז בעת צאתכם מתאילנד חזרה לארץ אל תתפלאו אם ילדיכם לא ירצו לעזוב.


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים