תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

צלילה בקו טאו


קו טאו - צלילות

אתרי הצלילה האגדיים של קו טאו ידועים בעולם, זה אחד המקומות הבודדים בעולם שבעונה מרץ עד אוקטובר  צוללנים יכולים לשחות עם כרישי לווייתן, הדגים הגדולים ביותר בעולם!

קו טאו ידועה בעולם כבית ספר גדול לצלילה, עם עשרות מרכזי צלילה ונמצאת במקום השני אחרי אוסטרליה עם כמות רשיונות הצלילה השנתיים. ארגוני צלילה בינלאומיים רבים גם מבוססים על קו טאו, אלה כולליםSSI, PADI IANTD. הארגונים  BSAC & NAUI מתכוונים לשלוח את נציגיהם לאי קו טאו  על בסיס קבוע לפקח על האיכות  ולסייע לחבריהם להיות מעודכנים לגבי שינויים עתידיים בענף.

קו טאו - כריש לוויתן
תמונה של כריש לוויתן בקוטאו, אינו מסוכן, תמונה מרהיבה מתוך אתר טיול לתאילנד עם סגול

תמונת כריש לוויתן בקוטאו


צלילות בקו טאו

הצלילה בקו טאו היא חוויה בלתי נשכחת, בין אם אתה צוללן מנוסה או רק מתחיל. קו טאו ידועה, בסוגים שונים של צלילות, צלילות עומק מעל אתרים מפורסמים בעולם, צלילה חופשית דרך שוניות אלמוגים יפות וצלילות לילה עם יצורים חייזרים. מטיילים נוהרים מכל רחבי העולם ליהנות משפע של אתרי צלילה מרתקים וליהנות מהיופי המדהים של האי ואורח החיים הנעים והנוח. כל אתרי הצלילה נמצאים במרחק של 15 - 30 דקות בסירה מהירה שמאפשרת לחוויית טיולי הצלילה לנגישות בעלות נמוכה.

קו טאו בחירה מפנקת למבקשים לבחור בית ספר לצלילה, מדריכי צלילה ואתרי צלילה. מחירי הקורסים הם די אחידים ומאפשרים ללקוח לבחור את בית הספר שנתן ומספק את התנאים הנעימים והנוחים ביותר. קו טאו  משופעת בחנויות צלילה שמפוזרות על פני האי במיוחד ב- סיירי ביץ מיי האד ובנקאו. הציוד בחנויות מקצועי ובשנים האחרונות החנויות פועלות להשוות מחירים.

 

צלילה בקוטאו
תמונת קו טאו צלילות - צוללן עם להקת דגים מתוך אתר טיול לתאילנד עם סגול

צוללן עם להקת דגים


קו טאו - חבילות צלילה 

בקו טאו קיים מגוון רחב של חבילות צלילה, עבור מתחילים שרוצים לעשות קורס צלילה בסיסי של PADI  ועד לצוללן מנוסה שרוצה לשדרג את רשיון הצלילה למדריך צלילה או צולל הצלה. ישנם גם קורסים מיוחדים מיוחדים כמו צילום תת מימי וצלילה טכנית ( נייטרוקס ). לכן קו טאו בזכות שפע של היצע האי הוא הבחירה הנכונה, לצלילות כיף, לקורס בסיסי, או לשדרוג רשיון הצלילה והסמכה.

במהלך השנים מועדוני הצלילה באי שידרגו את איכות הציוד לדגמים החדישים ביותר. הדגמים כוללים את US daivers, . Scubapro & Suunto , Technisub ,SeacSub בטיחותו של הצוללן תמיד הייתה בעדיפות הראשונה באי, ועכשיו יש  באי קו טאו תא לחץ DMT O2  ותחנה מסודרת לתא לחץ גדול יותר באי קו סמוי במרחק של 90 דקות בסירה מהירה.


אז מה לעשות?

פשוט וקל לבחור חופשת צלילה בקו טאו, המידע שאתם מבקשים נגיש באתר שלנו. תוכלו לשוטט באתר, לבחור את מקום הלינה לאחר מכן ללחוץ על צור קשר ואנו נדאג להזמין עבורכם את האירוח, הצלילות בשפה שתבחרו עם מדריך שדובר עברית וההסעות ולארגן עבורכם את החופשה המושלמת.

המקצועיות של סגול הופכת את החופשה שלכם לקלה ונעימה.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
צלילה בקוטאו
תמונה של נוף תת מימי בקוטאו מתוך אתר טיול בתאילנד של סגול

תמונת נוף תת מימי בקוטאו


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד