תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד


אתרי צלילה בקו טאו

צ'ומפון פינאקל Chumphon Pinnacle

אתר הצלילה ממוקם כ -11 ק"מ צפונית מערבית  לקו טאו שייט של כ- 40 דקות. באתר סלע גרניט תת מימי עצום בגודלו בעומק של 15 מ' ויורד ל-40 מ', עד לקרקעית סביב הסלע הרבה אלמוגים. האתר שופע בכרישי שור (Bull Sharks), דגי עטלף ולהקות גדולות של ברקודות. מדי פעם מגיעים לבקר באתר זה כרישי לווייתן.

אחד מאתרי הצלילה הטובים ביותר במפרץ תאילנד.

דרום מערב פינאקל South-West Pinnacle

ממוקם כ- 13 ק"מ מערבי לקו טאו, שייט של כ- 40 דקות. האתר מורכב משבעה צריחים בעומקים שונים (5-28 מטרים). האתר, בחלקו העליון, מכוסה שושנות ים ורודות ובחלקו התחתון עשיר באלמוגים. באתר ניתן לראות: ברקודות, דגי עטלף, דקריים ענקים וכן לעיתים כרישי לוייתן.

צלילות בקו טאו
תמונה של להקת דגים מדהימה הקו טאו מתוך אתר טיול לתאילנד עם סגול

תמונת להקת דגים מדהימה הקו טאו


 הסלע הלבן White Rock 

אתר מעולה לצלילות לילה - אתר הצלילה ממוקם מדרום לשלושת האיים (Koh Nang Yuan), הגעה לאתר הצלילה שייט של כ- 10 דקות. גן אלמוגים המשתרע בין שני סלעים גרניט, טווחי העומק 5-21 מטרים, מתאים לצוללנים בכל הרמות. צבי הים, stingrays כחול מנוקד ומינים שונים של דגי ברקודה , נפוצים באתר זה. בלילה תהיה לכם הזדמנות לראות את כוכבי הים, סרטני נזיר, תמנונים, דיונונים וסרטנים מחפשים אחר מזון. זהו אחד מאתרי הצלילה הפופולריים ביותר עבור קורס צלילה מים פתוחים – כוכב ראשון. אתר נפלא  עבור צלילה רדודה ורגועה.

הסלע הירוק  Green Rock

אתר צלילה המציע מנהרות תת ימיות וכן אזורי קינון של triggerfish. עומק בין 3-30 מ ' להקות של דגים עלמה זוהר בצבע כחול, חסילונים זעירים ודגי המלאך הכחול לעיתים אף תוכלו לראות פה Eagle Rays גדולים. זהירות! באתר זה חלק מהמעברים צרים מאוד ויש לצלול תחת מעברים תת ראשיים רק לצוללים בעלי הכשרה מתאימה. 

קו טאו מתחת למים
תמונה של מורנה בין הסלעים בקו טאו מאתר טיול בתאילנד עם סגול

מורנה בין הסלעים בקו טאו


Red Rock - הסלע האדום

אתר צלילה זה ידוע בשל המעברים התת ימיים בו והימצאות צבים ו  Eagle Rays.

הסלע האדום עצמו בעומק של 23 מטרים, אך 240 מעלות במצפן ותגיעו ישר לכניסה של מעבר תת ימי, אשר מדי פעם נראה לידו triggerfish ענק. נהדר לעשות באתר זה צלילת סחף - להתחיל מהסלע האדום ולהיסחף עד לאתר הגן היפני או עד הסלע הירוק.

אי הכריש

אי בעל אוכלוסיה תת ימית מגוונת, ממוקם רק 300 מטרים דרום-מזרח לקו טאו.אי קטן המוקף אלמוגים צבעוניים בטווחי עומק 10-22 מטרים, האטרקציות העיקריות כוללות סוגים שונים של אלמוגים רכים וקשים. חיים ימיים כגון: stingrays, filefish, sweetlips, pufferfish, groupers ו triggerfish Titan. בקצה הצפוני של האי ישנה נקודת תצפית מעולה עבור צילומים תת ימיים של דגים שונים.

קו טאו - להקת ברקודות
תמונה של להקת ברקודות במימי קו טאו אתר הצלילות הידוע של תאילנד מתוך טיול לתאילנד עם סגול

תמונת להקת ברקודות במימי קו טאו


מפרץ הכריש (Shark Bay (Thian Og

הוא אחד המפרצים היפים ביותר בקו טאו, שבו יש חוף מקסים עם מים רדודים שאפשר לשנרקל בהם ואפילו לראות כרישי שונית ידידותיים!

אתר נוסף הוא (Sail Rock (Hin Bai שבמימיו סלעי גיר ענקיים שמגיעים לגובה של 30 מטר מעל המים.

פשוט וקל לבחור חופשת צלילה בקו טאו, המידע שאתם מבקשים נגיש באתר שלנו. תוכלו לשוטט באתר, לאחר מכן ללחוץ על צור קשר ואנו נדאג להזמין עבורכם את האירוח, הצלילות בשפה שתבחרו עם מדריך שדובר עברית וההסעות ולארגן עבורכם את החופשה המושלמת. המקצועיות של סגול הופכת את החופשה שלכם לקלה ונעימה.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
קו-טאו נוף תת מימי
תמונה של להקת דגים באי קו טאו מתוך אתר טיול בתאילנד של סגול

תמונת להקת דגים באי קו טאו


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד