תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

טיול ג'יפים – רד בריק

ספארי 3 ימים רד בריק


ללא ספק טיול הג’יפים האיכותי ביותר בתאילנד. טיול  מדהים בן שלושה ימים  מלאים בחוויות ואטרקציות. בטיול נראה שבטים עתיקים, נעשה ראפטינג, אומגות (אטרקציה שלבד עולה מעל לאלף בהט!), נרכב על פילים, נצפה במופע פילים, מופעי קופים ומופעי נחשים מורטי עצבים. את כל זה נעשה על רכבי שטח מפוארים מסוג טויוטה ספורט ריידר או מיצובישי פג'רו חדישים וממוזגים.

טיול הג’יפים של הרד בריק מוציא קבוצות של 20-30 אנשים. במהלך הטיול תעברו חוויה מדהימה שלעולם לא תשכחו!

מאמרים נוספים בנושא צ׳אנג מאי

יום ראשון לטיול.  סחלבים, נחשים גייזרים ושבטים עתיקים:  

את היום הראשון מתחילים בנסיעה מבית הרד בריק בצ'יאנג מאי לכיוון “מארים” שם נצפה במופע פילים. במופע הפילים רוקדים מציירים, מתחרים ועוד. הציורים של הפילים  מהחווה הספציפית בה נבקר נרשמו בספר השיאים של גינס.  מחוות הפילים  נמשיך לרכיבה על פילים של  שעה דרך הנופים של “מארים”. לאחר הרכיבה על גבי הפילים נמשיך לחוות הנחשים שם נראה סוגי נחשים שונים ונצפה במופע נחשים מורט עצבים בו מאלף הנחשים עושה דברים מדהימים עם נחשי קוברה ארסיים – זיכרו, הקשה קטנה יכולה בתוך דקות להרוג אותו. לאחר מופע הנחשים נמשיך לחוות הסחלבים, נראה מאות סוגי סחלבים ופרפרים ואף נקבל הסבר על אופן גידולם, את הביקור בחוות הסחלבים נסיים בארוחת צהריים מפנקת. לאחר ארוחת הצהריים נמשיך דרך נסיעה בשטח בכדי לפגוש את שבט גדולות האוזניים, שבט ארוכות הצוואר המפורסם ועוד כ7 שבטי הרים מיוחדים לא פחות. משם נמשיך לגייזרים ולמעיינות הגופרית החמים “פונג-דואד”.  המעיין “פונג-דואד” הינו המעיין הגדול והגבוה ביותר בתאילנד, המעיין נרשם כאחת מהאטרקציות הטובות ביותר בתאילנד במגזין “unseen Thailand”. את היום הראשון לטיול נסיים בנסיעה לעיירה פאי הידועה בשל מספר הרב של האמנים המתגוררים בה. בפאי נאכל ארוחת ערב ונלון בצימרים מפנקים.


תמונת טיול ג׳יפים - רד בריק
https://sagoltravel.co.il/wp-content/uploads/2016/05/טיול-ג׳יפים-רד-בריק-ראשית.jpg


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

יום שני לטיול.  העיירה “פאי”, מפלים וראפטינג:  

את היום השני לטיול נפתח בארוחת בוקר מזינה במלון. לאחר ארוחת הבוקר נטייל בעיירה “פאי”  הקסומה. לאחר ביקורנו ב”פאי” נמשיך לנקודת תצפית מרהיווה מהקניון הגדול שבסביבה. את המשך הנסיעה נעשה דרך הנוף הפראי של צפון תאילנד, נגיע למפלי “מוק-פה” להתרעננות ומנוחה קלה, נאכל ארוחת צהריים  במחנה הראפטינג, לאחר ארוחת הצהריים נצא לראפטינג במורד נהר “מה-טאנג”. לאחר ראפטינג ושחייה בנהר נמשיך וכפר הנופש “רויאל פינג גרדן אנד ריזורט” בוא נאכל ארוחת ערב ונעביר את הלילה.

יום שלישי לטיול. רכיבת שוורים ואומגות:

את היום השלישי פותחים בארוחת בוקר בכפר הנופש. לאחר ארוחת הבוקר המפנקת נמשיך למפלי האבן גיר  הלבנים “בואה טונג”, ניתן לטפס על המפלים מבלי להחליק. את המשך דרכנו נעשה דרך ג’ונגלים ירוקים ושדות פירות נפוצים בתאילנד כגון ליצ’י, קפה, אננס ועוד. לאחר מסיעת השטח נגיע למחנה האומגות KING OF FLIGHT. במכנה הידוע קווי אומגה מרהיבים ואקסטרימים.  אומגות אלו נחשבות לאחת הטובות ביותר בתאילנד. לאחר גלישה דרך צמרות העצים נתחיל את דרכנו חזרה לציאנג מאי.

טיול הרד בריק ישאיר אתכם  מרוצים ומלאים בחוויות. הטיול מומלץ ביותר לכל גיל.

מה לקחת? – לטיול צריך לקחת טיק קטן ובו כלי רחצה, מגבת, תרסיס דוחה יתושים, נעלי הליכה, בגד ים, קצת כסף לקניית מזכרות. את התיק הגדול ניתן להשאיר בשמירת החפצים בבית הרד בריק.

הטיול כולל:

7 ארוחות (לשומרי הכשרות ניתן לבצע הזמנת אוכל כשר מבית חב"ד ערב לפני הטיול בתוספת תשלום)
מדריך דובר אנגלית
רכב + נהג ודלק
כניסות לכל האתרים והאטרקציות
מים מינרלים חופשי לאורך כל הטיול
לינה בשני לילות במהלך הטיול.

למזמינים בסגול איסוף משדה התעופה חינם


תמונת מטיול ג׳יפים – רד בריק

אטרקציות בקראבי
אטרקציות בצ'אנג מאי
אטרקציות בקופנגן
אטרקציות בפוקט
אטרקציות בבנגקוק
אטרקציות בקופיפי
אטרקציות בהואה-הין
קנצ'נבורי