תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד


רפואה לילדים בתאילנד

אחת החששות הגדולות ביציאה לטיול בתאילנד עם ילדים היא הדאגה שמא יתעורר מצב רפואי בו לא נוכל לטפל באופן עצמאי. כל הורה יודע שטיול עם ילד חולה או שאינו מרגיש בטוב, יכול להפוך לחוויה לא נעימה לילד ולכם ובמקרים מועטים אף להפוך למסוכן. למרות החששות והדאגות אשר מתלווים לטיול בתאילנד עם ילדים, בכל מקרה שלא יתעורר בתאילנד, תוכלו לטפל בצורה בטוחה ובריאה.

מאמרים נוספים בנושא תאילנד עם ילדים


הכנות לטיול

טרם היציאה  אנו ממליצים להגיע למרפאת המטיילים הקרובה לאזור מגוריכם ולהתייעץ עם רופא מוסמך, אילו חיסונים הוא ממליץ לבצע עבור היעדים בהם אתם מתכננים לבקר. במידה ותכננתם לבקר בצפון תאילנד בדרך כלל הרופא המטפל ימליץ על חיסונים מתאימים. למידע נוסף בנושא חיסונים לתאילנד לחץ כאן.

בדרך כלל, משפחות המתכננות להגיע לאיים בדרום בלבד, יקבלו המלצה שלא להתחסן בכלל. כפי שצוין כאן קודם, הנושא תלוי ברופא המסוים וביעדים אליהם תכננתם להגיע. במידה וילדיכם נוטלים תרופות באופן קבוע, מומלץ להצתייד בארץ בכמות אשר תספיק עד סוף טיולכם שכן אינכם יודעים אם תמצאו את התרופה המסוימת.

ביטוח רפואי

עוד נושא חשוב שיש לטפל בו טרם היציאה מהארץ לטיול בתאילנד עם ילדים, הוא רכישת ביטוח נסיעות טוב אשר יכסה הכל במקרה חרום או במקרה הצורך. חברות ביטוח כגון פאספורט קארד, דיויד שילד וכלל ביטח מציעים שפע חבילות ביטוח ליחידים, משפחות או ילדים. ביטוח טוב יאפשר לכם לטייל בראש שקט.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

בתי חולים בתאילנד

בתי החולים בתאילנד מציעים שירות ורפואה ברמה בינלאומית. בכל בתי החולים הפרטיים הפזורים לרוחב המדינה, כגון רשת בתי החולים של בנגקוק הוספיטל, תמצאו צוות רופאים וביניהם רופאי ילדים, מומחים לרפואת ילדים ויועצים. מחלקות הילדים בבתי החולים הפרטיים מודרניות, מאובזרות ונקיות.

קנית תרופות בתאילנד

בתאילנד, שלא כמו בארץ, ניתן לרכוש תרופות מכל סוג, בכל בית מרקחת, ללא מרשם רופא. תרופות פשוטות כגון משכחי כאבים, תרופות להורדת חום, כאבי אוזניים וכו' תוכלו לרכוש באופן עצמאי בבית המרקחת ללא ביקור אצל רופא ילדים או ביקור בבית החולים. כמו שצוין מעלה, במידה ומדובר בתרופות אשר ילדיכם נוטלים באופן קבוע, אנו ממליצים להצטייד עימן מראש מהארץ.

מספרי חירום:

 
  • אמבולנס ושירותי הצלה: 1554
  • מקרה חירום בריאותי: 1669
  • אמבולנס אוירי פרטי: 02-5867654
  • בנק הדם התאילנדי: 02-2521601
  • מספר חירום בסגול: 08-73837301

תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים