תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

תכנון טיול לתאילנד


מתכננים נסיעה לתאילנד?

חושבים על ירח דבש באחד המקומות האקזוטיים והיפים בעולם? מרגישים אבודים מעודף המידע שקראתם באינטרנט?

צוות סגול כאן עבורכם!

אנחנו נענה על כל שאלותיכם, נכתוב לכם את המלצותינו ונעשה סדר בכל הבלאגן שנוצר לכם...    יתרה על כך, אנחנו נעזור לכם בכל שלבי התכנון של הטיול.

 



מסלול טיול בתאילנד

בניית מסלול לטיול במדינה זרה אינה מטלה פשוטה – אפילו לאלו שטיילו במדינה בעבר. תאילנד הינה מדינה גדולה אשר יושבת על יבשת אסיה אך בעלת אוטונומיה על מספר לא קטן של איים בקרבתה. מספר היעדים התיירותיים במדינה כמו כן מספר המקומות בהן כדאי לבקר והאטרקציות אותן ניתן לבצע הינו עצום ופעמים רבות אינו ידוע לתייר הממוצע אשר מגיע לטייל בתאילנד וכל מה ששמע אלו רק כמה המלצות מחבריו.

כאן אנו נכנסים לתמונה!

  • אנו נתכנן עבורכם את המסלול עם המקומות הכי שווים לראות.
  • אנו נתאים תאריך הגעתכם למזג האוויר ככה שתבקרו במקומות עם הכי הרבה שמש וכמה שפחות גשם.
  • אנו נדאג לשלוח אתכם לאן שהכי מתאים לכם – ירח דבש, טיול אחרי צבא, טיול עם ילדים וטיולי שטח וטבע.
  • אנו נדאג לכם לאטרקציות הכי שוות המבוצעות ע"י החברות הכי אמינות עם ניסיון רב איתן אנו עובדים שנים ומוודאים את איכות השירות ללקוחותינו.

בסגול אנו מתכננים את הטיול ללקוח לפי מה שהלקוח צריך לא לפי מה שהסוכן רוצה!

חיי לילה ופנאי בתאילנד

בתאילנד חיי הלילה הינם מגוונים מאוד! החל מפאבים קטנים וביתיים דרך ברים עם להקה חיה ועד למועדונים בין הטובים בעולם, תאילנד היא ה-מקום לחוות חיי לילה. בתאילנד חיי הלילה לעולם אינם פוסקים!!! אנו נדאג להמליץ לכם על המקומות הכי שווים לשבת בהם ומה הכי כדאי לראות.

כמו כן חיי הלילה של תאילנד אינם מסתכמים רק בברים ומועדונים, בתאילנד ישנם מופעים ערב רבים המתאימים לכל המשפחה החל ממופעי שירה ותלבושות המתאימים לילדים ועד למופעים למבוגרים בלבד. אנו בסגול נציע לכם את המופעים המתאימים לכם ונדאג שתקבלו את השירות הטוב ביותר!

מעברים בתאילנד

בשל גודלה העצום ההתניידות בתאילנד דורשת שימוש באמצעי תחבורה שונים, חלקם מומלצים יותר, חלקם מומלצים פחות. אנו בסגול נמליץ לכם על דרכי המעבר היעילות והמשתלמות ביותר שיגרמו לכל מעבר ממקום למקום לעבור בצורה החלקה והקלה ביותר. אנו נדאג לטיסות הפנים, להסעות מהשדה למלון, הסעות מהמלון לשדה, הסעות מהמלון למזח, מעבורות בין האיים השונים, אוטובוסים בין המחוזות וכן מוניות / מיני וואן פרטיים שייקחו אתכם מכל נקודה שבה תחפצו אל כל מקום אליו תרצו להגיע.

התניידות בתאילנד?! עם סגול הכל נהיה קל!



תמונת נוף חוף ים עם עצי קוקוס בתאילנד

לינה בתאילנד

סוכנות סגול הינה בעלת ניסיון רב שנים, במהלך שנותינו עבדנו מול מספר עצום של מלונות מכל רחבי תאילנד. במשך הזמן למדנו אילו מלונות הכי מתאימים לתייר הישראלי ואילו הם הכי מסבירי פנים, העמקנו את קשרינו עם המלונות המובחרים והמומלצים ביותר ע"י קהל לקוחותינו וביטלנו קשר עם מלונות אש אליהם תגובות שליליות.

אנו בסגול ממליצים על מלונות מידע, מניסיון ומהיכרות אישית עם מתקני המלון, חדריו וכן צוות ההנהלה על מנת לתת ללקוחותינו את חוויית הלינה הטובה ביותר ואיננו ממליצים על מלונות בגלל ציון כלשהו באתר זה או אחר. בסגול תוכלו להיות בטוחים שלינת הלילה שלכם תהיה חוויה בפני עצמה.

בסגול תוכלו תמיד להיות בטוחים שתקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר עבור הלינה בטיולכם.

  • מלונות מרכזיים במחירים הכי משתלמים.
  • טיולי שייט המשלבים לינה באחד האיים.
  • טיולי ג'יפים הכוללים לינה באזורים עם הנופים הכי מדהימים.
  • לינת לילה על ספינה תוך כדי למידת קורס צלילה במקומות היפים בעולם!

בסגול – השירות הוא מעל הכל!

לזוגות בתאילנד

טיול זוגי בתאילנד וכמובן ירח דבש הינו ה-טרנד העולמי כיום! אנשים כיום רוצים לחוות את הטבע ולנפוש במקום שבו לפעמים הכל נראה כאילו הזמן עצר מלכת. מה יותר כיף מאשר להתעורר בבוקר לצד בן / בת הזוג, לקום מהמיטה ולראות את החול הלבן הנפרש לרוחבו של ים צלול ותכול בזמן שבריזה נעימה מלטפת את פניכם.

איזה תענוג זה לצאת החוצה למרפסת לכוס קפה בבוקר ולהסתכל על נוף מרהיב של יער ירוק על גבי הרים שנפרשים לאופק ולנשום אוויר צלול. איזו חוויה זו לראות את השקיעה מהקומה ה-20 או אפילו ה-50 במגדל המשקיף על פני העיר בזמן שהשמיים נהפכים למרבד ציור.

בתאילנד כל זה אפשרי ובמחירים המתאימים כמעט לכל כיס! בנוסף, תמיד כיף לקבל איזה צ'ופר נחמד במלון עבור ירח הדבש שלכם כגון יין, סלסלת פירות או סידור מיוחד ורומנטי לחדר. בסגול אנו נדאג שתקבלו כמה שניתן לפי האפשרויות הקיימות במלונות בהם תבחרו.

דמיינו שייט על גבי ספינה תוך כדי ארוחת ערב רומנטית עם בחירת לבכם...

תאילנד זה ה-מקום לזוגות האוהבים וסגול זו ה-סוכנות שתדאג לכם!

  • מגוון אטרקציות רומנטיות המתאימות לירח דבש או לזוג אוהבים - בכל גיל!
  • סידור מיוחד וצ'ופרים בחדרי השינה בבתי המלון השונים.

אז אם אתם מעוניינים לקבל שירות אישי, יעיל ומקצועי, צרו עמנו קשר עוד היום!

דרכי יצירת קשר
  • אפשר לשלוח הודעה לדף הפייסבוק של סגול – סוכנות נסיעות בתאילנד.
  • לשלוח מייל לכתובת - sagoltravel@gmail.com
  • להוסיף את המספר הבא בוואטסאפ - 66633150415+ (דרור)

מחכים לשמוע ממכם...

סגול - המשפחה שלכם מעבר לים...


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד