תנאי ביטול
לקוחות יקרים,
מסמך זה יסייע עבורכם להבין מספר דברים בקשר להתנהלות מול סוכנות "סגול" בתאילנד.
אנא קרא/י מסמך זה בקפידה!
האמת לגבי "התחייבות למחיר הזול ביותר"
ישנן הרבה סוכנויות אשר מתחייבות לתת את המחיר הנמוך ביותר למלונות בתאילנד בזכות "התחייבות" כזו או אחרת מבית המלון, האמת מתחת לפני השטח הינה שהסוכנויות פשוט קונות חדרים מראש במחירים מוזלים ואז יכולות להציע את החדרים במלונות אלו במחיר מוזל, המחיר הזה תקף רק למלונות בהם קנו חדרים מראש ולא לכלל המלונות בתאילנד.
ברוב המלונות חוזי הסוכנויות הגדולות ומחיר קניית החדרים ישירות מהמלון דרך החוזה הינו שווה והשוני בהצעת המחיר ללקוח תלוי בעמלה אותה מעוניינת הסוכנות לגבות.
במלונות אחרים ישנו מחיר אחיד לכלל הסוכנויות והסוכנויות מחויבות למחיר המכירה ומקבלות עמלה קבועה מבית המלון.
יוצא שבעצם אף סוכנות אינה יכולה להתחייב למחיר הזול ביותר עבור כל המלונות בתאילנד באופן חד משמעי!
סוכנות אשר מתחייבת למחיר הזול ביותר לכל המלונות בתאילנד מטעה את הציבור ומפרסמת פרסום כוזב!
לאחר שהובהרה הנקודה, אנו יכולים להתחייב על 2 דברים:
- השירות הכי אישי ואכפתי שאפשר לתת – כולל מענה ללקוחותינו 24 שעות ביממה במספר החירום אשר מוקדש לכך.
- התחייבות להצעה המשתלמת ביותר מבחינת העלות הסופית של חבילת הנופש.
חשוב להבהיר!
כל הצעות המחיר למלונות כוללות אפשרות ביטול בחינם לפי תנאי המלון וארוחת בוקר אלא אם כן צוין אחרת.
המחיר באחד מאתרי האינטרנט יכול להיות זול יותר עבור הזמנה ללא אפשרות ביטול ו/או ארוחת בוקר.
הצעות מחיר לקהל לקוחותינו
לאחר פניית הלקוח/ה לסוכנותנו אנו קודם כל יוצרים קשר על מנת להכיר את הלקוח ולהבין את צרכיו, על ידי היכרות אישית עם לקוחותינו אנו יודעים להתאים להם את המסלול, המלונות והאטרקציות אשר הכי יתאימו להם.
לאחר הבנת צרכי הלקוח/ה ואופי הטיול אנו נכין הצעת מחיר הכוללת את קווי המסלול הכלליים, המלונות המתאימים לאופי ולתקציב הלקוחות, טיסות הפנים, המעבורות והמוניות הנדרשות בין כל המקומות וכן האטרקציות, הטיולים, אתרי הנופש והפעילויות הזמינות בכל מקום – גם אלו אשר לא ניתנות לרכישה דרך הסוכנות!
לאחר שנבחרו המלונות והשירותים השונים אשר הלקוח/ה מעוניין/ת לרכוש נא להודיע לסוכן המטפל והוא יבדוק זמינות לחדרים/מקומות לטיול/מושבים בטיסה ויבצע את ההזמנה.
יש לציין שהמחירים הניתנים ע"י הסוכנים תקפים ליום ההצעה בלבד וביום ההזמנה ישנו צורך לבדוק את המחירים שנית במידה והיה שינוי.
מדיניות התשלום
התשלום עבור השירותים הנרכשים יהיה באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי (כרטיס בעל 16 ספרות).
בתאילנד לא מכבדים כרטיסי אמריקן אקספרס ודיינרס.
ביצוע העסקה הינו בתאילנד ואי לכך חיוב העסקה נעשה בבהט תאילנדי.
על סכום העסקה הכולל מתווסף חיוב אשראי בסך 3.5% אשר מועבר לבנק המקומי עבור שירותי הסליקה כפי שנהוג בכל בתי העסק.
ההמרה לשקלים מתבצעת ע"י חברת האשראי – יש לוודאות מול חברת האשראי שקיימת מסגרת לביצוע עסקאות חו"ל.
תשלומים – במידה ותרצו לפרוס את העסקה לתשלומים תוכלו לעשות זו מול חברת האשראי לאחר ביצוע העסקה באמצעות מספר אישור העסקה המופיע על גבי חשבונית האשראי.
לחברות אשראי שונות ישנן עמלות וריביות שונות לחלוקה לתשלומים ועל הלקוח/ה לברר את עלות הפריסה לתשלומים ותנאי התשלום באופן עצמאי מול חברת האשראי.
במידה ואין ברשותכם כרטיס אשראי בינלאומי אנא הודיעו על כך לנציגנו ונמצא פתרון ע"י תשלום במזומן לאחד מנציגנו בארץ או ע"י הפקדה בנקאית לחשבון החברה בתאילנד.
במידה וביצוע התשלום ייעשה בהפקדה בנקאית על סכום העסקה יתווספו עמלות ההעברה וההמרה.
אחריות הסוכנות לשירותים השונים
לאחר קבלת הצעת המחיר על הלקוח/ה לבדוק ולהתרשם מהמלונות המוצעים באתר האינטרנט של המלון, לקרוא את מפרט החדרים והשירותים המוצעים ולקבל מידע לגבי מתקני המלון וכמובן, לקרוא את חוות הדעת באינטרנט ובמדיה החברתית.
סוכנות "סגול" אינה אחראית למצב בו הגעתם לבית המלון ואינכם מרוצים מהחדר/מתקני המלון/שירותי המלון וכו'.
סוכנות "סגול" אינה נושאת באחריות לתקלות/שינויים/אירועים ומאורעות אלו או אחרים אשר קורים במהלך השהייה/הפעילות במלון/טיול/אטרקציה/מעבורת/טיסות פנים וכו'.
האחריות לכל מאורע הינה באחריות הבלעדית של המלון/ספק הטיול/ספק השירות/חברות התעופה/חברות המעבורות.
במידה ואינכם מרוצים מכל שירות אשר נרכש אנא פנו אלינו ואנו נפנה אל המלון/ספק השירות בבקשת ביטול/שינוי לפי מדיניות שינוי/ביטול אשר פורטה לעיל.
סוכנות "סגול" אינה נושאת באחריות במידה והיו שינויים/איחורים בלוח הזמנים של הטיסות שנרכשו ואינה נושאת באחריות לביטול טיסות ע"י חברות התעופה.
אנו ממליצים ללקוחותינו לבדוק ולאשר כל שובר או כרטיס אשר הונפק ע"י הסוכנות – לאחר האישור אין סוכנות "סגול" אחראית לטעויות בשוברים/בכרטיסים.
זמני צ'ק אין וצ'ק אאוט במלונות
ככלל בתאילנד, זמן הצ'ק אין בבתי המלון הינו 15:00, זמן הצ'ק אאוט הינו: 12:00 מלבד בתי המלון בקופיפי בהם זמן הצ'ק אאוט הינו: 11:00.
מיטה נוספת בבתי המלון
ברוב בתי המלון בתאילנד המיטה הנוספת בחדר הינה מיטה מתקפלת או מזרון או שההתייחסות במיטה נוספת בחדר הינה לספת היום שכבר קיימת בחדר.
על הלקוח/ה חלה האחריות לבדו מול הסוכן מהי בדיוק המיטה הנוספת אותה מקבלים במלונות אשר הוא/היא הזמינו בהם חדרים.
בשל תקנות כיבוי האש בתאילנד ישנה אפשרות להוסיף רק מיטה אחת בחדר!
כללי התנהגות בתאילנד
תאילנד אינה ישראל, זו אומרת שהנכם מגיעים למדינה בה ישנם כללי התנהגות ומנהגים שונים וכן מסורות ומנטליות שונות!
אי לכך, תיירים המגיעים לתאילנד או לכל מדינה שונה צריכים ומחויבים לכבד את כללי המקום ולגלות הבנה וסובלנות כלפי ההתנהלות של המקומיים.
באיסוף לטיולים, האטרקציות והפעילויות השונות ייתכנו איחורים בזמני האיסוף מחמת איחורים של לקוחות או עיכובים אשר לא תוכננו מראש, אי לכך ישנו חלון זמנים לאיסוף המצוין על השוברים ומעטפותיהם ביחד עם מספר הטלפון של הסוכנות הזמין עבורכם 24 שעות ביממה במקרה של איחור באיסוף מעבר לחלון הזמנים הנתון.
שנית, נא לגלות הבנה וסובלנות בעניין!
ביטולי הזמנות
בתי מלון
במהלך השנה מלבד עונות השיא
חדרים אשר הוזמנו ושולמו ניתן לבטלם ולקבל עליהם החזר כספי מלא במידה ובוטלו מינימום 21 ימי עסקים לפני תאריך הצ'ק אין למלון.
במידה ובקשת הביטול נעשית 21 יום ומטה מתאריך הצ'ק אין למלון יהיה חיוב על 1 או 2 לילות על סכום העסקה לפי תנאי כל מלון ומלון.
עונות השיא 20/12-1/5
במידה והביטול נעשה 45 יום ומעלה
חדרים אשר הוזמנו ושולמו ניתן לבטלם ולקבל עליהם החזר כספי חלקי/מלא במידה ובוטלו מינימום 45 יום לפני תאריך הצ'ק אין למלון. ,תלוי במלונות
במידה ובקשת הביטול נעשית 45 יום ומטה מתאריך הצ'ק אין למלון יהיה חיוב מלא/חלקי על סכום העסקה לפי תנאי כל מלון ומלון.
חשוב לזכור!
אין ביטול/שינוי הזמנה בבתי מלון לאחר הצ'ק אין בשום זמן בשנה – במידה ותהיה אפשרות לשינוי ההזמנה זה יהיה כפוף לתנאי המלון והחזר כספי חלקי/מלא יהיה ניתן לשיקול דעת הנהלת המלון בלבד!
טיולים ואטרקציות
פעילויות אשר הוזמנו מראש ניתנים לביטול עד 7 ימי עסקים לפני תאריך היציאה בזיכוי מלא מלבד טיולים ליומיים ומעלה אשר ישנו צורך לבטלם מינימום 7 ימי עסקים לפני.
במידה וביטול הפעילות יהיה פחות מ-7 ימי עסקים לפני תאריך היציאה הזיכוי יינתן לפי תנאי ספקי הטיולים.
ביטול פעילות ביום היציאה או אי הגעה לאיסוף הבוקר בזמנים המצוינים על גבי שובר הטיול יגררו חיוב מלא על הטיול!
במקרים חריגים ובנסיבות מוצדקות תינתן התחשבות וייתכן זיכוי באישור ספק הטיול.
במידה וישנם נסיבות בריאותיות המונעות לבצע פעילויות מסוימות חלה על הלקוח/ה האחריות להודיע על כך לסוכן, במידה ותמנע ההשתתפות בפעילות בשל בעיה רפואית אשר הסוכן לא עודכן לגביה טרם הרכישה יהיה חיוב מלא אלא אם כן יוחלט לשיקולו הבלעדי של הספק להעניק זיכוי ללקוח.
טיסות פנים
סוכנות "סגול" מציעה ללקוחותיה את מחירי הטיסות הזולים ביותר במחירי פרומו אשר לרוב אינם ניתנים לשינוי או ביטול, במידה והלקוח מעוניין לרכוש כרטיסי טיסה עם אפשרויות שינוי/ביטול חלקיות או מלאות ישנו צורך לציין זו בפני הסוכן בעת הזמנת הטיסות ורכישתן ופער המחירים בכרטיס יהיה בהתאם לגמישות תנאיו.
במידה ונרכשו טיסות במחירי פרומו מוזלים לרוב לא ניתן לשנות את זמני ותאריכי הטיסות אך כל מקרה ייבדק לגופו על ידי הסוכן המטפל.
כל כרטיסי הטיסה המונפקים ע"י סוכנותינו יישלחו ללקוחותינו לאישור פרטיהם, לאחר אישור הלקוח/ה לא יהיה ניתן לשנות את פרטי הכרטיס.
החזר כספי א
במידה הלקוח יזוכה כספית על רכישה, הזיכוי לא יכלול את עמלת האשראי ששולמה בסך 3.5% וחשבון הזכאי יזוכה בתוך מינימום 14 ימי עסקים בניכוי עמלות ההעברה וההמרה הנגבים ע"י הבנק או לחילופין במזומן בעת ההגעה למשרדי החברה בפוקט/קוסמוי בתאילנד.
ביטוח בתאילנד
אנו ממליצים בחום לכלל הנוסעים לתאילנד להגיע עם ביטוח בתוקף!
הביטוח אינו רק עבור בעיה רפואית זו אחרת אלא גם עבור מקרה של ביטולי חופשה, ביטולי מלונות, ביטולי טיסות וכדומה.
את הביטוח ניתן להכיל כבר חודש לפני תאריך היציאה מהארץ או לפני היציאה עצמה.
לבירור פרטים ניתן לפנות אל סוכן הביטוח האישי או לאחת החברות העוסקות בביטוחים בחו"ל.
למה לבחור בסגול?
"אין עם מי לדבר"
בהזמנות דרך אחד מאתרי האינטרנט יש חסרון והינו, מרגע ביצוע ההזמנה אין עם מי לדבר, במידה ותצטרכו לעשות שינוי/ביטול הזמנה תתקלו בקושי להשיג את אחד מנציגי השירות.
חסרון נוסף, המלון אותו הזמנתם שומר לעצמו את הזכות לשנות את פרטי ההזמנה שלכם כגון:
- העברה מחדר מעשנים לחדר ללא מעשנים.
- שינוי מחדרים צמודים לחדרים מרוחקים.
- לשנות את סוג החדר אותו הזמנתם.
- להעבירכם מהמלון למלון אחר במידה שיש רישום יתר למלון.
בשורה תחתונה – כל ההזמנה שלכם מבוססת על זמינות החדרים בעת הגעתכם לבית המלון.
"יש לכם אבא ואמא"
בביצוע ההזמנה מול סוכנותינו ישנו את היתרון שאנו זמינים עבורכם 24/7 לכל בעיה שמתעוררת ובעברית.
יש לכם מקום שאכפת לו ממכם ודואג לצרכיכם.
אפשרויות השינוי/הביטול דרכנו פשוטות ונוחות.
בשורה תחתונה – מה שהזמנתם זה מה שתקבלו!!!
שומרי שבת ומסורת
אוכלים רק כשר?
לא עושים צ'ק אין/צ'ק אאוט בשבת?
לא נוסעים או יוצאים לטיולים בשבת?
אנא הודיענו מראש ואנו נדאג להתאים את המלונות שלכם שיהיו קרובים לבתי חב"ד באזורים השונים בתאילנד, לסדר את האטרקציות כך שתגיעו מספיק זמן להתארגן לכבוד השבת או לנצל את מוצ"ש עבור פעילות זו או אחרת.
ילדים
בתי מלון
ככלל בתאילנד – ילד נחשב כ"ילד" לעניין לינה בבית המלון עד גיל 12 בלבד, מגיל 12 ויום הילד נחשב בוגר לכל דבר ועניין.
ברוב בתי המלון בתאילנד ישנה אפשרות לשהייה מרבית של עד 2 בוגרים ו-2 ילדים עד גיל 12 בלבד.
במידה ואחד מהילדים מעל גיל 12 בעת ההגעה לבית המלון יהיה צורך לפתוח חדר נוסף עבורכם – בתשלום כמובן.
ישנן רשתות בתי מלון המאפשרות שהייה של ילדים עד גיל 16 בחדר עם ההורים, במידה ומעוניינים נא לבקש מידע נוסף מהסוכן המטפל.
פעילויות
אצל רוב ספקי הטיולים ישנה הנחה לילדים, לרוב הנחה זו מתייחסת לילדים עד גיל 12 אבל גיל ה"ילד" משתנה אצל כל ספק וספק.
חלק מהספקים אינם מעניקים הנחה לילדים ועלות הפעילות לילד זהה לעלות הפעילות למבוגר.
במידה וישנם ילדים בטיול, נא לבקש את עלות הטיול למבוגר ולילד מהסוכן המטפל.
טיסות
אצל חברות התעופה ההגדרה לילד הינה עד גיל 12 פחות יום, מגיל 12 והלאה הילד נחשב כבגיר לעניין התשלום.
בטיסות מסוימות ישנה הנחה לילדים, במידה וההנחה קיימת היא תינתן ע"י הסוכן בעת ביצוע הזמנת כרטיסי הטיסה.
אין הנחה לילדים בביצוע הזמנת טיסות במחירי פרומו!
חדרים צמודים/מקושרים
בחלק מבתי המלון ניתן לקבל חדרים צמודים (דלת ליד דלת) או חדרים מקושרים (עם דלת ביניהם).
קבלת החדרים מותנית בזמינות חדרים אלו בבית המלון במעמד ביצוע ההזמנה וכפוף להחלטת המלון בלבד.