טיול לתאילנד עם סגול

צ׳אנג מאי – בילויי ערב









66921292759


מלונות בתאילנד


תחבורה בתאילנד


אטרקציות בתאילנד


אל דפי מידע לטיול


צ׳אנג מאי – בילויי ערב


מבחר בילויי ערב בצ׳אנג מאי

בצ׳אנג מאי תמצאו חיי לילה מגוונים. לאחר יום של טיול ואטרקציות תוכלו להנות ממחר של אפשרויות לבחירתכם. שפע של מועדונים, מועדוני קריוקי, ברים ודיסקוטקים לחיי לילה תוססים ובילויים מענגים. לאילו שבוחרים בילוי רגוע יותר יש מבחר רב של מסעדות טובות בעיר וכן גדת הנהר, בחלקן יש הופעות מוזיקה חיה, סניפי ג’אנק פוד, ודוכני מזון בכל פינה. אפשרות אחרת היא יציאה לספארי לילה – בילוי וחוויה מיוחדת במינה.

מאמרים נוספים בנושא צ׳אנג מאי

צ׳אנג מאי ערב

ביקור עצמאי בשוק הלילה Night Bazaar, המפורסם של צ’אנג מאי, השוק פתוח מהשעה 18:00 עד חצות. דוכני השוק פרושים לאורך הרחוב משני צדדיו ובדרך כלל הוא עמוס קונים (בעיקר תיירים) וצפוף למדי. לאורך השוק תוכלו למצוא גם מסעדות של רשתות מערביות גדולות (“מקדונלד’ס”, “ברגר קינג”, “סאבווי”, “סטארבקס” ועוד).


מה עושים בצ’אנג מאי בערב?

ביקור עצמאי בשוק הלילה Night Bazaar,  המפורסם של צ’אנג מאי, השוק פתוח מהשעה 18:00 עד חצות. דוכני השוק פרושים לאורך הרחוב משני צדדיו ובדרך כלל הוא עמוס קונים (בעיקר תיירים) וצפוף למדי. לאורך השוק תוכלו למצוא גם מסעדות של רשתות מערביות גדולות (“מקדונלד’ס”, “ברגר קינג”, “סאבווי”, “סטארבקס” ועוד).

שוק נוסף בעיר הוא “שוק יום ראשון”, שמתקיים כל יום ראשון בערב במרכז העיר העתיקה, ברח’ Rachmandari, ממש על יד שער Thapae, במרכז העיר העתיקה. השוק נפתח ב-16:00 כל יום ראשון, ונסגר בסביבות 24:00. הוא גדול מאוד, ויש בו מבחר עצום של בגדים, בגדי ים, כובעים (יפים ומגוונים במיוחד), “גופיות תרמילאים”, דברי אומנות, מזכרות ועוד. המחירים בו זולים, במיוחד כשמשווים למקומות דומים בבנגקוק או בדרום תאילנד.

ארוחת קנטוק

מופע פולקלור של שבטי ההרים בצפון תאילנדית בשילוב עם ארוחת ערב תאילנדית מסורתית העלות כוללת איסוף והחזרה למלון – מומלץ    איסוף מהמלון 18:30

אתר הבית – http://www.oldchiangmai.com/    ניתן להזמין ישירות דרך סגול

ספארי לילה של צ’אנג מאי

המחיר כולל איסוף והחזרה למלון.   איסוף מהמלון 18:00-18:30.

אתר הבית – http://www.chiangmainightsafari.com/en/home.htm   ניתן להזמין ישירות דרך סגול

Roots Rock Reggae

מועדון מצויין, מרווח ומאוכלס על ידי שילוב של ראסטפרים מקומיים ותרמילאים, שמנגן מוזיקת רגאיי (וגם רוק מדי פעם) כל הלילה.



 מבחר מועדונים וברים בצ’אנג מאי

Zoe In Yellow

בר נחמד כדי לשבת עם חברים ולשתות בכיף. יש לו שולחנות רבים בהם נעים לשבת גם מחוץ לבר, לנוחיות האורחים.