טיול לתאילנד עם סגול

פוקט – חוף פטונג









03-9010009


מלונות בתאילנד


תחבורה בתאילנד


אטרקציות בתאילנד


אל דפי מידע לטיול


פוקט – חוף פטונג


חוף פטונג

מידע כללי

בפטונג תמצאו את החוף התיירותי ביותר בפוקט. בעבר תואר זה היה שמור לבירת האי פוקט טאון אך עם השנים והתפתחות ענף התיירות באזור, הפך חוף פטונג למבוקש ביותר בקרב המבקרים באי. החוף ממוקם בצידו המערבי של האי, במרכזו, ומציע רצועת חוף של כ3.5 קילומטר אשר לכל אורכה  תמצאו שפע מסעדות, חיי לילה עשירים, מלונות בכל תקציב, דוכני קניות, אוכל, ומיני אטרקציות הנלוות להיותו החוף המרכזי. העיר פטונג מחולקת ל5 רחובות ראשיים, 2 רחובות מרכזיים, טאוויוונג – כביש החוף, ראג’ אוטיט – הרחוב הראשי, סיריראט – הרחוב המקביל לרחוב הראשי, וסאי נמיאן והסיפי שהם הרחובות ה”מקומיים” יותר. את רוב האטרקציות והדוכנים תמצאו ברחוב של הים והרחוב הראשי אך ברחוב סיריראט ניתן למצוא שפע גסטאווסים בתקציב זול ונוח.

פירוש שמו של החוף – פטונג – הוא “יער מלא בעלי בננה”. אומנם עם השנים הלך החוף לשקט פחות ובנוי יותר, אך עדיין תוכלו למצוא בו פינות שקטות ונעימות בטבע.

מאמרים נוספים בנושא פוקט

פטונג

החוף התיירותי והמרכזי ביותר בפוקט. בחף עצמו ישנן שפע מסעדות, דוכני שתיה, שייקים, פירות, פינות מסאג’, מצנח, בננה ושפע אנשים.


אטרקציות מקומיות
חוף הים

אלפי מתרחצים בעונת התיירות במרכז החוף אבל בצדדים אין כמעט תיירים


חיי לילה

חיי הלילה

מועדון הטייגר הוא בעצם מתחם ענק בין 2 קומות המחולקת לעשרות בארים קטנים. הקומה העליונה של המועדון מעט סולידית יותר אך עדיין מדוב במועדון לילה פרוע ביותר.




אוכל
צומת בנגלה

עשרות מועדונים, בארים ופאבים פרוסים על פני רחוב שאורכו כקילומטר אחד. בשעות הערב נפתחים כל המועדונים והרחוב מתמלא


טיפים כלליים

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
חוף פטונג פוקט

חוף הים של פטונג – הצד הדרומי השקט