טיול לתאילנד עם סגול

פוקט – חוף קמאלה









03-9010009


מלונות בתאילנד


תחבורה בתאילנד


אטרקציות בתאילנד


אל דפי מידע לטיול


פוקט – חוף קמאלה


חוף קאמאלה

מידע כללי

חוף קאמאלה ממוקם בצידו המערבי של האי, כ10 דקות נסיעה צפונית לפאטונג. חוף קאמאלה הוא חוף שקט יחסית לשכניו פאטונג, קארון, וקאטה אך עדיין ניתן למצוא בו כמה מסעדות, חנויות, דוכנים ובאופן כללי כל מה שצריך התייר המקומי. חוף קאמאלה קרוי על שמו של נסיך קאמאלה אשר יצא להציל את נסיכתו על פילו המעופף. זהו גם בגדול הסיפור המרכזי של מופע הפנטזי המתקיים כל יום (פרט לימי חמישי) במתחם הפנטזי בקאמאלה. האזור התיירותי בקאמאלה מתפרש בעיקר על פני כביש הים שהוא גם הכביש הראשי. הרחובות המסתעפים ממנו הם “מקומיים יותר” ותמצאו בהם בעיקר בתי מגורים.

מאמרים נוספים בנושא פוקט

חוף קאמאלה

פוקט חוף קאמאלה – החוף עצמו שקט ונעים ומרוחק מהכביש, בין הכביש לחוף ישנו יער קטן של עצי אורן ושביל הליכה מסודר לאורך החוף.


אטרקציות מקומיות

מופע הפנטזי: מתחם הפנטזי הינו מתחם ענקי מחולק לאזור של חיות לבקניות/לבנות, מתחם קניות ומשחקים, חדר אוכל והתיאטרון בו מתקיים המופע. המופע משלב פעלולי אקרובטיקה, פירוטכניקה, חיות, ריקודים, שירים וקסמים ליצור חוויה לכל המשפחה.

טיול רגלי בקאמאלה

ניתן למצוא בקאמאלה כמה מסעדות, חנויות, דוכנים ובאופן כללי כל מה שצריך התייר המקומי.


חיי לילה מקומיים

חיי הלילה בקאמאלה מועטים מאוד ומתרכזים בעיקר בכמה בארים ופאבים קטנים לאורך הרחוב הראשי בהם תוכלו לצאת לבירה או משקה. במידה ובא לכם לבלות ו”לחגוג” קצת יותר אנו ממליצים לצאת לפטונג הסמוכה.

סקיילה ביץ’ האוס: בקצהו הצפוני של החוף תמצאו באר מקומי קטן, בנוי מבמבוק ועץ. הבאר ממוקם ישירות על החוף. האוירה במקום מיוחדת והישיבה בו בערב שקטה ונעימה.

אוכל

שוק קאמאלה: בשוק המקומי בקאמאלה תוכלו למצוא כל יום אוכל מקומי במחירים מצחיקים. דגים על הגריל (מכינים עבורכם במקום) ב150 בהט, סלט פאפאיה, מיץ קלמנטינות, ממתקים מדלעת. תוכלו לבנות ארוחה מקומית במחיר מגוחך ולשבת לאכול על החוף או במלון.

סופרמרקט ביג סי: נמאס לכם לחפש מסעדה טובה או שסתם בא לכם על סנדוויץ’ טוב? בסופרמקרט ביג סי תוכלו למצוא מגוון לחמים הנאפים במקום, פירות, ירקות, יוגורטים, גבינות, נקניקים ממרחים ומגוון מוצרים “מוכרים”.

מסעדת בזיליקו: מסעדה איטלקית חביבה. אוכל טוב ולא יומרני במחירים סבירים.

מפרץ קאמאלה

גלישת גלים במהלך העונה הרטובה (מאי- אוקטובר) חוף קאמאלה מתאים מאוד לגלישת גלים ובקצהו הצפוני תוכלו למצוא עמדה להשכרת ציוד גלישה וגלשנים.




טיפים כלליים

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול