טיול לתאילנד עם סגול

טיסות פנים בתאילנד









03-9010009


מלונות בתאילנד


תחבורה בתאילנד


אטרקציות בתאילנד


אל דפי מידע לטיול


טיסות פנים בתאילנד


מחירי כרטיסח טיסה

בתאילנד, התמחור עבור כרטיסי טיסה שונה מישראל, מחיר הכרטיס נקבע על ידי מערכת ממוחשבת שהדרישה גדולה המחיר רק עולה. ברגע האחרון – ב”דקה ה- 90  המחיר הגבוה ביותר בשונה מישראל שם המחירים נמוכים. לכן ככל שתקדים להזמין טיסות פנים בתאילנד, מחיר הכרטיס יהיה זול יותר. בעונה החזקה קיימת גם האפשרות שכל הטיסות ליעד מסוים מלאות, לדוגמא טיסות לקו-סמוי לפני פול-מון ומקו-סמוי אחרי הפול -מון.

הצוות המקצועי של סגול מתמחה בטיסות פנים בתאילנד,  ישמח לעזור בתכנון המסלול ולהזמין עבורכם טיסות ליעדים המבוקשים.

טיסות פנים בתאילנד

 

לאחר שקניתם את כרטיסי הטיסה לתאילנד עליכם לתכנן את מסלול הטיול ואת משך השהייה בכל אזור. ואז תוכלו לתכנן את טיסות פנים בתאילנד. אתם מתחילים בבנגקוק בשדה התעופה Suvarnabhumi השדה החדש, ולכן נוח יותר להמשיך עם טיסה משדה זה. אך בבנגקוק יש שדה תעופה נוסף  Don Muang השדה הישן, אשר ממנו יוצאות מספר רב של טיסות לאזורים רבים של החברות המוזלות. בהזמנת טיסה יש לבדוק טוב אם אתם בשדה הנכון. בחלק מחברות התעופה הטסות לתאילנד ניתן לבקש העברה של המזוודות לטיסה הבאה בהנחה שאתם ממשיכים מאותו שדה.

להזמין טיסות פנים בתאילנד מראש?

קיימות שתי אסכולות,

בתיכנון הטיול רצוי לקחת בחשבון מועדי פסטיבלים שונים, תאריך מסיבת פול-מון בקופנגן (אם אתם רוצים להגיע), מזג אויר באזורים השונים ועוד

אופן ההזמנה –  בכדי להזמין טיסה, מלון, טיול, איסוף משדה התעופה או כל שרות אחר שילחו אלינו מייל דרך צור קשר או ישירות לכתובת sagoltravel@gmail.com. ככל שבקשתכם תהיה מפורטת  תשובתנו תהי מדויקת וברורה יותר. כדאי שנדע – כמות האנשים, ילדים וגילאים, תאריכי יציאה וחזרה (מספר הימים), תקציב ורמת מלונות, סוגי הבילוי המועדפים וכל נתון נוסף שיכול לעזור.



למה כדאי להזמין טיסות פנים דרך סגול ?

בזכות השרות, המקצועיות, הידיעה וההכרות עם השוק התאילנדי, ההכרות שלנו את תאילנד וספקי השרות השונים איתם אנחנו עובדים. חשוב שיהיה לך למי לפנות, מי שיקשיב, יעזור ויפתור בעיות .

בהזמנות דרך אתרי אינטרנט אין כתובת אנושית שעומדים מולה. סגול  סוכנות נסיעות ותיירות ממוקמת בפוקט תאילנד, מתמחה באזור הדרומי  ותאילנד כולה. לקוח מרוצה זה הפרסום הטוב ביותר של סגול לכן, חשוב לנו ליצור עבורך חופשה מושלמת, מהנה ומוצלחת.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול